“Întoarce-mă-n august din nou

Alintă-mă

Cu stereo bătăi de inimă.” 

August serile de vară
Când melancolia îmi înăbuşă glasul stins de-atâta dor
De tine.
August diminețile-n care mă trezesc cu-n gust nestins de dor
Pe buze.
August cafelele băute-n miez de noapte,
Fără zahăr
Menite să-mi aline sufletul încărcat
De iluzii.
August paginile mânjite cu cerneală neagră
În disperarea de a-mi scoate sufletul la lumină.
August norii din ce în ce mai negri ce-mi întunecă ființa
Uitată.
August minutele ce se scurc gândindu-mă la calea-mi ce iveşte drumuri tot mai anevoioase.
August bătăile inimii tale pe care le simt din ce în ce
Mai stinse.
August valurile mării ce-mi îneacă toate deznădejdile şi-n ale căror brațe mă simt
Întreagă.
August zilele ce trec pe nesimțite şi-mi lasă-un gust amar
De dor nestins
De mine.